Ukazujące się na rynku nowinki technologiczne wciąż potrafią nas zaskoczyć i sprawiają, że nasze życie staje się bogatsze w różnorodne treści. Branża reklamowa również na wiele sposobów próbuje wykorzystać nowoczesne rozwiązania informatyczne, by dostarczyć klientom wielu dodatkowych informacji na temat interesującego ich produktu. Przykładem rozwiązania stosowanego przez wiele firm, jest rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality). Idea ta realizuje się poprzez stworzenie odpowiednio działającej aplikacji, która wyświetla dodatkowe informacje na temat wskazanego przez użytkownika obiektu. Możesz więc objąć zasięgiem swojego telefonu na przykład jakiś mebel, by poznać dostępne jego wersje i cenę. Zastosowań augmented reality jest o wiele więcej, a ogromną ich ilość poznasz, kontaktując się z Multitouch. Nasi specjaliści zaoferują ci rzeczową pomoc i wsparcie podczas podejmowania decyzji o stworzeniu danej aplikacji.